בניה איכותית מתחילה ומסתיימת בבעל מקצוע טוב

בניה איכותית מתחילה ומסתיימת בבעל מקצוע טוב. לבניה איכותית מספר פרמטרים:

  • תכנון קפדי ודיוק
  • חומרים איכותיים
  • פתיחות והיכרות עם חומרים חדשים

שילוב מערכות לדוגמא: מערכת שאיבה מרכזית, חימום תת רצפתי, חשמל חכם, מערכת מיזוג מתקדמת, מערכת אינסטלציה חדשנית ויוקרתית ועוד. בניה איכותית היא פונקציה של בעל מקצוע שמתאם ומתזמן את השלבים השונים ביישום כל מערכת לפי הסדר הנחוץ לשלב עבודה מיטבי. לעיתים הניסיון הוא קריטי ולעיתים רק יצירתיות יכולה לתת מענה לדילמה ביצועית בשטח או בהתנגשות בין מערכתית. איך בוחרים באדם המתאים לבניה איכותית ? ממש כאילו אתם מחפשים בתים או משרדים למכירה, פשוט ללכת ולראות!  מומלץ בליווי מעצב המיומן באבחנה בין בניה איכותית ובין בניה לא מיטבית.

הטיפ שחברת אופק דיזיין נותנת ללקוחותיה – זול זה יקר, בנושא התמחור עדיף לשלול על הסף הצעות מחיר שעלותן נמוכה בצורה מתמיהה. לבניה לא מיטבית יש ריקושטים, עוגמת נפש ועלויות כספיות עתידיות. בניה איכותית פרושה שביעות רצון ושקט נפשי. חברת אופק דיזיין גאה במאגר הלקוחות שלה, המוכן לפתוח את ביתו להתרשמות לקוחות עתידיים. על בנייה איכותית אנחנו לא מתפשרים. טיפ נוסף לבניה איכותית – אחרי נושא העלויות, צריך לבדוק מקצועיות ויש השכלה רלבנטית – קבלן רשום.

חשוב שיהיה קבלן רשום בעת בניה או הריסת קונסטרוקציה. רוב קבלני השיפוצים אינם קבלנים רשומים. בחברת אופק יש 2 קבלנים רשומים המפקחים על צוות העובדים בכל פרויקט. טיפ אחרון – מה שבטוח – ביטוח. הידעתם שקבלנים שאינם קבלנים רשומים – הביטוח לא מכסה בזמן תאונה עקב היותם קבלנים לא רשומים? רק קבלן רשום בעל ביטוח תקף יכול להיות הפרויקטור של בנייה איכותית.